REFERENTI
HR DIGITALIZĀCIJA: DATI UN TEHNOLOĢIJAS | JAUNI HR IZAICINĀJUMI DIGITĀLAJĀ PASAULĒ, UN KĀ PIERADINĀT TEHNOLOĢIJAS?
JAN HAINES, HR FACTORY (prezentācija ANGĻU VAL.)
Par tehnoloģiju tendencēm, kas pilnībā izmainīs HR pasauli, talantu piesaisti un to pilnveidi, kā mēs to pazīstam mūsdienās… un, BRĪDINĀJUMS, ja nemainīsimies mēs, attiecīgi izmainīs mūs.
AGILE HR: JA DOMĀJAT, KA ŠODIEN JŪSU ORGANIZĀCIJĀ TIEK ĪSTENOTAS DAUDZAS PĀRMAIŅAS, TICIET – MĒS JOPROJĀM NEZINĀM JĒDZIENA “DAUDZAS PĀRMAIŅAS” NOZĪMI…
EVEN BOLSTAD | HR Norge direktors (prezentācija ANGĻU VAL.)
Ilgu laiku svarīgākie personāla vadītāju uzdevumi bija ieviest personāla pārvaldības standartus, pārraudzīt to īstenošanu, noskaidrot nepieciešamos cilvēku talantus, atbalstīt apmācību un attīstību programmu īstenošanu. Tomēr jāatzīst, ka šādi „vecie laiki” jau ir pagājuši. Saskaroties ar milzīgi dinamiskajām klientu un tirgus vajadzībām, kā rezultātā tiek realizēta organizāciju attīstība, ir jāsecina, ka vienīgie un nozīmīgākie personāla vadītāja uzdevumi ir – sagatavot visu organizāciju (ne tikai atsevišķus darbiniekus) jaunas informācijas apstrādei, jauninājumu ieviešanai un savstarpējai sadarbībai, tādējādi radot tirgum jaunu vērtību. Turklāt to veicot daudz lielākā ātrumā par konkurentiem. Šī prezentācija ir par to, kā kļūt par šāda veida HR līderi…
ORGANIZATORISKO VĒRTĪBU UN KULTŪRAS NODROŠINĀTĀ PEĻŅA
PETRAS MASIULIS, TELE2 Baltijas direktors (prezentācija ANGĻU VAL.)
Daži uzņēmumi organizatoriskās vērtības un kultūru uzskata vien par maznozīmīgiem saukļiem uz sienas; citi pret šiem jautājumiem izturas pilnīgi nolaidīgi; tomēr vēl citi gūst peļņu no īpaši piesardzīgas apiešanās ar organizatorisko vērtību un kultūras aspektu. Un, kā saka Petras Masiulis, TELE2 Baltijas direktors: “Tas ir gandrīz neticami, kāds dārgums ir organizatorisko vērtību un kultūras jautājums, ko daudzi ar biznesu saistīti uzņēmumi pamet novārtā.”
ATLAIŠANA UN JŪSU PĀRLIECĪBAS ĪSTENOŠANA IZAUGSMES UN LABKLĀJĪBAS VEICINĀŠANAI
KAJ HELLBOM (prezentācijas ANGĻU VAL.)
Brīdī, kad kaut kas noiet greizi, mums allaž rodas doma, ka konkrēto situāciju iespējams mainīt, noskaidrojot, kas ir bijis nepareizi, un to izlabojot. Vai arī aci pret aci stājoties pretī savai ierobežotajai ticības spējai, izaicinot to? Lai nu kā, eksistē vēl kāds veids, kā iespējams progresēt – daudz ātrāks, efektīvāks, enerģiskāks un patīkamāks. Kā būtu, ja attīstību Jūs būvētu uz savas ar organizāciju saistītās pārliecības izpētīšanas pamata?
Daudzkārtējs “Gada konsultants” uzvarētājs Somijā
PĀRMAIŅU ĪSTENOŠANA UN VIEGLA IZAUGSME: MAKSIMĀLS SASNIEGUMS AR MINIMĀLĀM PŪLĒM
GREG MATHERS, ADIZES INSTITUTE (prezentācija ANGĻU VAL.)
Ir vispārzināms fakts, ka biznesa pasaulē pārmaiņas norisinās ļoti grūti. Pārmaiņu vadīšana ir smags darbs, izmaiņu īstenošana prasa daudz pūļu, turklāt ārkārtīgi nozīmīgs, taču vienlaikus arī grūtāk sasniedzams ir augstākās vadības atbalsts. Šis process ir jāveic ļoti rūpīgi, pārliecinoties, vai kopējā darbība nenorit pilnīgi nepareizā virzienā. Vismaz – tā parasti saka… Vai tas Jūs pārsteigs, uzzinot, ka ADIZES metode ļauj momentāni ātri apkopot uzņēmējdarbības un organizatoriskās pasaules aspektus pārmaiņu īstenošanai? Kas slēpjas aiz ADIZES METODOLOĢIJAS, un kā panākt tās darbību Jūsu organizācijā?
PAR LATTELECOM VIEDO BIROJU METTROPOLE UN TAJĀ STRĀDĀJOŠAJIEM CILVĒKIEM…
INGRĪDA RONE, LATTELECOM personāla vadības direktore
Digitalizētajā pasaulē pieaug cilvēcisko attiecību vērtība. Digitalizācijas jēdziens ir visai plašs un skar dažādus biznesa procesus. Ir liela atšķirība, vai automatizēts tiek process vai cilvēkiem nepieciešamā komunikācija. Runājot par nākotnes biroju un cilvēkiem tajā – ne viedierīcēs un digitalizēšanā ir “atslēga”, bet spējā mainīt cilvēku paradumus un virtuālajā, mainīgā vidē saglabāt cilvēcīgo attiecību vērtību – palīdzēt darbiniekiem sapazīties, sadarboties, vienoties utt. Par Lattelecom viedo biroju Mettropole un tajā strādājošajiem cilvēkiem būs šis stāsts.
KĀ SNIEGUMU PĀRSKATI VAR IETEKMĒT LAIMES SAJŪTU UN TALANTA LOJALITĀTI.
RAGNAR SASS
PIPEDRIVE līdzīpašnieks
KUR UN KĀ ATRAST VADOŠUS DARBINIEKUS ŠODIEN UN NĀKOTNĒ? Izmaiņas darba tirgū un to ietekme uz organizācijām, talantu piesaisti un pieņemšanu darbā.
AIGA ĀRSTE – AVOTIŅA, AMROP Vadošā partnere Latvijā, AMROP partnere Ukrainā un Igaunijā
Tuvākā desmitgade ieviesīs būtiskas izmaiņas Latvijas uzņēmējiem. Pārmaiņas ir straujas. Izdzīvos gudrākie, veiklākie, tālredzīgākie un tie, kas spēj sadarboties. Kas šodien gozējas panākumu spozmē, rīt tur vairs var nebūt. Veiksmīgi var būt tikai tie uzņēmumi, kuru vadītāji spēj saskatīt – kurp jāsper nākamais solis, kam netrūkst apņēmības savus mērķus realizēt, un kas spēj reaģēt uz pārmaiņām un izmantot iespējas. Arī ar sesto maņu. Savukārt mēs zinām – kur un kā šādus vadītājus atrast.
DARBINIEKU PIEREDZES UZLABOŠANA
ŽOZITA BERESŅEVA, LATVIJAS MOBILAIS TELEFONS personāla vadības direktore
Darbinieku pieredze par darbu uzņēmumā un tas, ko darbinieki par to stāsta radiem, draugiem un paziņām, ir viens no uzņēmuma tēla veidošanas pamatiem. Uzņēmumi parasti nežēlo līdzekļus mārketinga un PR aktivitātēm sava publiskā tēla veidošanai un uzturēšanai, bet darbinieku vajadzības mēdz palikt novārtā līdzekļu trūkuma dēļ. Ko darīt, lai darbinieki palīdzētu sekmīgi attīstīt mārketinga un PR uzcelto citadeli?
GENERATION Z: KAS VIŅUS MOTIVĒ UN VIRZA?
OĻEGS KARPUŠENKO, McDONALD’S personāla vadības un treniņu direktors Baltijā
Valda tipisks uzskats, ka tehnoloģijas nodrošina komfortu, ļaujot viegli iegūt nepieciešamos datus un dalīties ar informāciju, sniedzot iespēju apgūt praktiskas iemaņas, kā arī pārsteidzoši radot cilvēkos vēlmi veidot komunikāciju tiešsaistē – visi šie aspekti raksturo Generation Z. Jā, šie puiši ienāk darba tirgū. Tātad, ir nepieciešams precīzi zināt, kad Jums vajadzētu sākt apsvērt tās lietas, kas viņus motivē un virza. Noskaidrojiet visus šos aspektus kopā ar McDonald’s personāla vadības un treniņu direktoru Baltijā OĻEGU KARPUŠENKO.
JŪSU IDEJU VIRZĪŠANA UZ PRIEKŠU.
VALDIS MELDERIS
Kā komunikācija var kalpot gluži kā burvju nūjiņa Jūsu HR iniciatīvu turpmākā virzīšanā, iemantojot lielāku atbalstu un ietekmi organizācijā?
ESOT CITĀDĀKAM: INTERVIJĀS GŪTĀS MĀCĪBAS.
ANDRIS KIVIČS | Latviešu mūziķis, “Rampas Ugunis” vadītājs
KĀ PAAUGSTINĀT UZŅĒMUMU UN DARBINIEKU POTENCIĀLU?
ZUARGUSS, Augsta Emocionālā intelekta treneris
Pat, ja Jūsu uzņēmuma kolektīvs ir pozitīvs vai pat ļoti pozitīvs, iespējams, kādas situācijas vai attiecības tajā mēdz atstāt rūgtu pēcgaršu, vai pat sāk gandēt kolēģu omu, pašsajūtu. Kādas ir Jūsu metodes, ar kurām uzvarat savu aizkaitinājumu, stresu, nepatiku, kas rodas dažādās situācijās ar citiem cilvēkiem?
Ja nespējat meistarīgi mazināt šīs negāciju sajūtas vai domas sevī, tad tās uzvar Jūs – atslēdz intelektuālās, “domājošās” smadzenes, kā rezultātā krītas mūsu enerģija, uztvere, labsajūta, rezultāti.
Emocionālā Intelekta metodes un treniņi attīsta prasmes, kā dažādās situācijās iemācīties palikt pozitīvākam. Kāpēc pozitīvisms ir svarīgs? – tas nodrošina labāku smadzeņu “domājošo” centru darbību, pašsajūtu un veselību. Kā tieši? – par to vairāk sesijā.
PĀRDOMĀTA KARJERAS VADĪBA. Kā veidot karjeras iespējas mūsdienās un nākotnē?
ANITA GAILE, Personālvadības un pārmaiņu vadības eksperte INTÚ
Mūsdienu karjeras lielākais izaicinājus ir tas, ka tradicionālā karjeras vairs nav iespējama. Kā organizācijām kļūt par labāko sabiedroto savu darbinieku un sadarbības partneru karjeras izaugsmē, sabalansējott subjektīvo un objektīvo karjeras veiksmi..
SAUCIENS CILVĒCEI. Vai cilvēki Jūsu uzņēmumā un apkārtējā pasaulē ieņem augstāko vērtību?
EDGARS MAŽIS, Rīgas Āgenskalna baptistu draudzes mācītājs
un drīzumā pievienosies vēl vairāk referentu…
PROMINENTI LĪDERI VIENĀ KONFERENCĒ!
2016. gada HR un darba tiesības notikums ar 50 labākajiem referentiem
HR nākotne un jaunākās tendences, Agile HR, interaktīvas prezentācijas par talantu piesaistīšanu un pilnveidi, par HR izaicinājumiem digitālajā pasaulē, darbinieku motivācijas vadību, par organizatoriskām vērtībām kā neizsmeļamu avotu lielākas izaugsmes un peļņas sasniegšanai, jaunas atklāsmes psiholoģijas, vadības, neirozinātnes un citās jomās.
DAŽAS PREZENTĀCIJAS NO IEPRIEKŠĒJĀM KONFERENCĒM